לעבוד בקבוצת קשטן

חברת קשטן נוסדה ב 1932 והיא מהחברות מהותיקות בארץ.
קבוצת קשטן מייצגת בלעדית בארץ חלק מהחברות המובילות בעולם בתחום החשמל התאורה.
קבוצת קשטן מונה כיום למעלה מ 100 עובדים ומנהלים, בתחומי עיסוק שונים ומגוונים.
אנחנו מעסיקים עובדים בתחומי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, ניהול מוצר, תחומים ופרויקטים, אדמיניסטרציה, שירות לקוחות, יבוא, וכספים.
לאור התפתחות החברה בשנים האחרונות, קבוצת קשטן צמחה באופן משמעותי במספר העובדים, אולם נשארה חברה עם אופי משפחתי וחם.
אנו גאים להיות מעסיקים של האנשים המקצוענים והמצויינים שיש כיום בענף החשמל, התאורה והבית החכם בשוק תחרותי, משתנה ומאתגר.
נשמח להכיר גם אתכם, אתם מוזמנים להגיש מועמדותכם למשרות הפנויות, או לשלוח קורות חיים למאגר שלנו.

הצמיחה המהירה של החברה, לצד השינויים המהירים של השוק, מעמידה בפני האנשים שלנו אתגרים רבים. אנחנו בקשטן רואים באנשים את הנכס המרכזי ביותר של החברה, לצד המוצרים והשירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. אנחנו שואפים להעסיק את האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, לחברה, ללקוחות שלנו ולכן בתקופה הראשונה לעבודה, אנחנו משקיעים בתקופת ההכשרה של העובדים שלנו. לכל עובד מוצמד עובד חונך / מנהל חונך האמונים על הקניית התכנים המקצועיים, שיטות ותהליכי העבודה בחברה. ההכשרה כוללת גם מפגשי הכרות עם כל הממשקים הפנימיים בחברה והסמכות שונות על מערכות המידע איתן אנו עובדים. נשמח להכיר ולהציע לכם מגוון תפקידים בחברה מובילה ואיכותית….

משרות פתוחות

  • משרה : איש מכירות שטח – למגזר ערבי ושטחי יו"ש מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    ניהול תיק לקוחות תוך שמירה על קשר ישיר ואישי. טיפול בלקוח בכל תהליך המכירה.

    דרישות התפקיד:

    • חובה ניסיון כאיש מכירות כשנתיים שלוש.
    • ניסיון בתהליכי מכירה מתמשכים כמו ניהול פרויקטים / ניהול תיק לקוחות.
    • ניסיון בעבודה מול לקוחות מתחום הבניה (מהנדסים קבלנים / יזמים / אדריכלים)
    • יתרון להכרות עם לקוחות מפתח בשטחי יו"ש בתחומי ההנדסה / בניין / חשמל.
    • יכולת עבודה מאומצת ועצמאית תחת יעדים.
    • יכולת למידה גבוהה.
    • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת, שליטה במערכת "פריוריטי"- יתרון
    • איש המכירות לא יועסק ע"י החברה, אלא יעבוד כקבלן נותן שירות ולכן צריך להיות בעל תיק ברשויות המס ומע"מ.

    שכר: יהיה מורכב מבסיס, תמריצים בהתאם לתוכנית מכירה ויעדים. ניתן לקבל רכב מהחברה, או לחילופין לקבל הוצאות על רכב פרטי.

    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : מנהל/ת פרוייקטים לתחום התאורה מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    ניהול פרוייקטים בתחום תאורה וחשמל לתעשייה.

    • משרת שטח ומשרד הכוללת ייעוץ ומכירה ללקוחות בתחום תאורה פנים וחוץ (אדריכלים, יועצי תאורה, יועצי חשמל, מנהלי פרויקטים).
    • התפקיד כולל גיוס לקוחות ופרוייקטים, אפיון המוצרים לפרויקטים, הגשת החברה למכרזים, ביצוע תמחור למוצרים בפרויקט, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות, עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון.

    דרישות התפקיד:

    • ניסיון מקצועי רלבנטי בתחום התאורה, במכירות ומתן שירות ללקוחות פרוייקטליים (מכירה מתמשכת ולא חד פעמית) כגון אדריכלים, יועצי תאורה, קבלנים, מנהלי פרויקטים בבניה. וכד'.
    • מאור פנים, אופטימיות, אסרטיביות, מוטיבציה גבוהה- חובה!!
    • יכולת עבודה מאומצת ועצמאית תחת יעדים.
    • יכולת למידה גבוהה.
    • שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
    • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת – חובה
    • שליטה במערכת "פריוריטי"- יתרון

    משרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך

    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : מהנדס/ת הנדסאי/ת חשמל – לתפקיד בק אופיס מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    תכנון ושרטוט לוחות חשמל, עבודה בממשק עם מנהלי התחום, ויחידת הייצור – בקרה והנחיות מקצועיות לייצור הלוחות ובדיקתם לאחר הייצור, מענה ומתן שירות מקצועי ללקוחות.

    התפקיד כולל:

    • תכנון ושרטוט לוחות חשמל
    • תמיכה באפיון המוצרים בהזדמנויות המכירה השונות בהתאם לצרכי הלקוח, ניתוחים מסחריים וטכניים
    • מענה ושירות מקצועי וטכני ללקוחות חיצוניים ופנימיים
    • התנהלות מקצועית מול ספקי חו"ל בתחום המוצרים הרלבנטי

    דרישות התפקיד:

    • הנדסאי/ת / מהנדס/ת חשמל – חובה
    • ניסיון בתכנון ושרטוט לוחות חשמל –  חובה ידע בתוכנת Autocad (יתרון ל- Autocad Electrical)
    • שליטה בתוכנות Soldworks, Inventor – יתרון משמעותי
    • שליטה בתוכנות חישובי תאורה – AGI / Relux / Dialux
    • שליטה במחשב ותוכנות ה-OFFICE ברמה גבוהה
    • שליטה בתוכנת Priority – יתרון.
    • אנגלית ברמה טובה- חובה
    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : חשמלאי – למעבדת הרכבות מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    • עבודה בסביבת מעבדה, כחלק מצוות בית מלאכה בהכנה וחיווט ארונות חשמל.
    • הרכבת גופי תאורה, והתאמת המוצרים ללקוח הסופי.
    • כפיפות למנהל תפעול / מחסן.
    • צוות בית המלאכה מונה כ- 6 עובדים.

    התפקיד כולל:

    • חיווט לוחות
    • סידור חדר העבודה
    • בקרה על מלאים מתכלים
    • סידור הסחורה בחדר העבודה
    • הרכבות גופי תאורה
    • עבודה לפי מפרטים ושרטוטים-תוכנית עבודה מסודרת
    • טיפול בסילוק ליקויים לפי תקני מכון התקנים

    דרישות התפקיד:

    • ניסיון בעבודות מעשיות חובה – בתחומי החשמל / שיפוצים / הנדימן / עבודות טכניות אחרות
    • יכולת לעבוד בבית מלאכה (סביבת עבודה של מעבדה, מקום סגור, יכולת לעבוד בסוג עבודה שחוזרת על עצמה) יתרון לניסיון בעבודה עם תוכניות ושרטוטים.
    • יכולת גבוהה של עבודה עם הידייים, איש טכני, בעל דייקנות בביצוע, מסודר/ת ומאורגנ/ת, יכולת למידה ברמה גבוהה, מאור פנים, אופטימיות, ומוטיבציה גבוהה- חובה!!
    • יתרון לרישיון חשמלאי
    • העבודה במשרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך.
    • מגורים באזור המרכז והשפלה בלבד.
    • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

     

    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : מנהל/ת חשבונות - גביה מיקום: משרד ראשי, צריפין

    הגדרת התפקיד:

    מנהלת חשבונות וגביה לתחום לקוחות.

    עבודה כחלק מצוות ובכפיפות לסמנכ"ל כספים.

    התפקיד כולל:

    • לקוחות חיצוניים: ניהול הגבייה מול הלקוחות ועבודה שוטפת הכוללת בין היתר קבלות, התאמות בנקים ותקבולי אשראי, ניהול אובליגו לקוח, ניהול לקוחות בטיפול משפטי, דו"חות גביה, ביקור לקוחות מעת לעת (בבית הלקוח).
    • לקוחות פנימיים (חטיבות המכירה): ניהול תהליכים בנושא הוצאת חיובים, גבייה, החזרות וכדומה
    • בתוך צוות כספים: שיתוף פעולה בכל הנוגע לקשר בין ספקים, לקוחות ותזרים.

     

    דרישות התפקיד:

    • חובה – הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2, יתרון לסוג 3.
    • ניסיון של כ-5 שנים כמנהל/ת גביה, יתרון לניסיון בחברה גדולה, יתרון לעבודה עם לקוחות רבים ומגוונים.
    • עברית שפת אם / ברמת שפת אם (יכולת לקרוא ולהבין לעומק חוזי התקשרות עם לקוחות)
    • שליטה מלאה בתוכנות אופיס (בעיקר אקסל)
    • יכולת לעבוד בתנאי לחץ, אסרטיבי/ת, בעל/ת יכולת לעבוד מול אנשים ולהתמודד עם התנגדויות, מסודר/ת ומאורגנ/ת.
    • שליטה במערכת Priority – יתרון
    • העבודה במשרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך. המשרה לטווח ארוך, נדרש מועמד/ת עם יציבות תעסוקתית.
    • מגורים באזור המרכז / השפלה בלבד
    • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    הגש מועמדות למשרה

לעבוד בקבוצת קשטן

חברת קשטן נוסדה ב 1932 והיא מהחברות מהותיקות בארץ.
קבוצת קשטן מייצגת בלעדית בארץ חלק מהחברות המובילות בעולם בתחום החשמל התאורה.
קבוצת קשטן מונה כיום למעלה מ 100 עובדים ומנהלים, בתחומי עיסוק שונים ומגוונים.
אנחנו מעסיקים עובדים בתחומי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, ניהול מוצר, תחומים ופרויקטים, אדמיניסטרציה, שירות לקוחות, יבוא, וכספים.
לאור התפתחות החברה בשנים האחרונות, קבוצת קשטן צמחה באופן משמעותי במספר העובדים, אולם נשארה חברה עם אופי משפחתי וחם.
אנו גאים להיות מעסיקים של האנשים המקצוענים והמצויינים שיש כיום בענף החשמל, התאורה והבית החכם בשוק תחרותי, משתנה ומאתגר.
נשמח להכיר גם אתכם, אתם מוזמנים להגיש מועמדותכם למשרות הפנויות, או לשלוח קורות חיים למאגר שלנו.

הצמיחה המהירה של החברה, לצד השינויים המהירים של השוק, מעמידה בפני האנשים שלנו אתגרים רבים. אנחנו בקשטן רואים באנשים את הנכס המרכזי ביותר של החברה, לצד המוצרים והשירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. אנחנו שואפים להעסיק את האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, לחברה, ללקוחות שלנו ולכן בתקופה הראשונה לעבודה, אנחנו משקיעים בתקופת ההכשרה של העובדים שלנו. לכל עובד מוצמד עובד חונך / מנהל חונך האמונים על הקניית התכנים המקצועיים, שיטות ותהליכי העבודה בחברה. ההכשרה כוללת גם מפגשי הכרות עם כל הממשקים הפנימיים בחברה והסמכות שונות על מערכות המידע איתן אנו עובדים. נשמח להכיר ולהציע לכם מגוון תפקידים בחברה מובילה ואיכותית….

איך מתבצע תהליך הגיוס?

אנחנו משתמשים בערוצי גיוס שונים כדי להבטיח שנוכל לפנות למועמדים המתאימים ביותר. אנו מאתרים מועמדים תוך פרסום מודעות דרושים ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט, לעיתים אנו פונים לספקי כח אדם וחברות השמה, אנו מפרסמים בין העובדים את המשרות הפנויות ומפעילים את שיטת "חבר מביא חבר", וכמובן מקדמים או מניידים עובדים ומנהלים בתוך החברה.

כעיקרון, תהליך הגיוס מונה מספר שלבים, אשר בדרך כלל יחזרו על עצמם. בתפקידים מסויימים, אנחנו בוחרים להוסיף עוד שלבים לתהליך הגיוס על פי הצורך:

  •  סינון קורות חיים שהתקבלו במאגר / מערוצי הגיוס
  • ראיון טלפוני לבדיקת התאמה ראשונית
  • ראיון אישי פרונטלי במשרדי החברה עם מנהלת משאבי אנוש ומנהל מגייס (מנהל ישיר)
  • לרוב יתקיים ראיון נוסף עם אחד מחברי ההנהלה

במידה ותמצאו מתאימים, נשמח לצרף אתכם למשפחת קשטן.

אנחנו מחפשים אנשים מקצוענים בתחומם, אנשים בעלי מאור פנים ומוטיבציה גבוהה שיצטרפו אלינו להוביל את השוק.