לעבוד בקבוצת קשטן

חברת קשטן נוסדה ב 1932 והיא מהחברות מהותיקות בארץ.
קבוצת קשטן מייצגת בלעדית בארץ חלק מהחברות המובילות בעולם בתחום החשמל התאורה.
קבוצת קשטן מונה כיום למעלה מ 100 עובדים ומנהלים, בתחומי עיסוק שונים ומגוונים.
אנחנו מעסיקים עובדים בתחומי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, ניהול מוצר, תחומים ופרויקטים, אדמיניסטרציה, שירות לקוחות, יבוא, וכספים.
לאור התפתחות החברה בשנים האחרונות, קבוצת קשטן צמחה באופן משמעותי במספר העובדים, אולם נשארה חברה עם אופי משפחתי וחם.
אנו גאים להיות מעסיקים של האנשים המקצוענים והמצויינים שיש כיום בענף החשמל, התאורה והבית החכם בשוק תחרותי, משתנה ומאתגר.
נשמח להכיר גם אתכם, אתם מוזמנים להגיש מועמדותכם למשרות הפנויות, או לשלוח קורות חיים למאגר שלנו.

הצמיחה המהירה של החברה, לצד השינויים המהירים של השוק, מעמידה בפני האנשים שלנו אתגרים רבים. אנחנו בקשטן רואים באנשים את הנכס המרכזי ביותר של החברה, לצד המוצרים והשירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. אנחנו שואפים להעסיק את האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, לחברה, ללקוחות שלנו ולכן בתקופה הראשונה לעבודה, אנחנו משקיעים בתקופת ההכשרה של העובדים שלנו. לכל עובד מוצמד עובד חונך / מנהל חונך האמונים על הקניית התכנים המקצועיים, שיטות ותהליכי העבודה בחברה. ההכשרה כוללת גם מפגשי הכרות עם כל הממשקים הפנימיים בחברה והסמכות שונות על מערכות המידע איתן אנו עובדים. נשמח להכיר ולהציע לכם מגוון תפקידים בחברה מובילה ואיכותית….

משרות פתוחות

  • משרה : מנהל/ת חשבונות - גביה מיקום: משרד ראשי, צריפין

    הגדרת התפקיד:

    מנהלת חשבונות וגביה לתחום לקוחות. עבודה כחלק מצוות ובכפיפות לסמנכ"ל כספים.

    התפקיד כולל:

    • לקוחות חיצוניים: ניהול הגבייה מול הלקוחות ועבודה שוטפת הכוללת בין היתר קבלות, התאמות בנקים ותקבולי אשראי, ניהול אובליגו לקוח, ניהול לקוחות בטיפול משפטי, דו"חות גביה, ביקור לקוחות מעת לעת (בבית הלקוח).
    • לקוחות פנימיים (חטיבות המכירה): ניהול תהליכים בנושא הוצאת חיובים, גבייה, החזרות וכדומה
    • בתוך צוות כספים: שיתוף פעולה בכל הנוגע לקשר בין ספקים, לקוחות ותזרים.

    דרישות התפקיד:

    • חובה – הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2, יתרון לסוג 3.
    • ניסיון של כ-5 שנים כמנהל/ת גביה, יתרון לניסיון בחברה גדולה, יתרון לעבודה עם לקוחות רבים ומגוונים.
    • עברית שפת אם / ברמת שפת אם (יכולת לקרוא ולהבין לעומק חוזי התקשרות עם לקוחות)
    • שליטה מלאה בתוכנות אופיס (בעיקר אקסל)
    • יכולת לעבוד בתנאי לחץ, אסרטיבי/ת, בעל/ת יכולת לעבוד מול אנשים ולהתמודד עם התנגדויות, מסודר/ת ומאורגנ/ת.
    • שליטה במערכת Priority / ERP – חובה!!
    • העבודה במשרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך. המשרה לטווח ארוך, נדרש מועמד/ת עם יציבות תעסוקתית.
    • מגורים באזור המרכז / השפלה בלבד
    • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : מנהל/ת חשבונות ספקים מיקום: משרד ראשי, צריפין

    הגדרת התפקיד:

    מנהל/ת חשבונות לתחום ספקים.

    התפקיד כולל:

    • ניהול מערך הספקים של החברה.
    • יצירה ושמירת קשר מול ספקי החברה.
    • קליטות חשבוניות ספק וחשבוניות מלאי.
    • תשלומים לספקים.
    • בדיקות בקרה שוטפות.
    • פקודות יומן.
    • התאמות.

    דרישות התפקיד:

    • הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 2, יתרון לסוג 3.
    • ניסיון משמעותי כמנהלת חשבונות בצוות, בתחום ספקי חו"ל, בחברה העוסקת ביבוא.
    • אנגלית ברמה טובה מאוד – דיבור והתנסחות בכתב – חשוב מאוד!!
    • שליטה מלאה בתוכנות אופיס (בעיקר אקסל) ובמערכת priority.
    • יכולת לעבוד בתנאי לחץ, אסרטיביות, בעל/ת יכולת לעבוד מול אנשים, בשלות נפשית, יכולת עבודה בצוות.
    • העבודה במשרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך.
    • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : איש/ת מכירות שטח- לאזור דרום מיקום: משרת שטח, דרום

    תיאור התפקיד:

    ניהול תיק לקוחות תוך שמירה על קשר ישיר ואישי. טיפול בלקוח בכל תהליך המכירה.

    דרישות התפקיד:

    • חובה ניסיון כאיש/ת מכירות כשנתיים שלוש
    • ניסיון בתהליכי מכירה מתמשכים כמו ניהול פרויקטים / ניהול תיק לקוחות
    • ניסיון בעבודה מול לקוחות מתחום הבניה (קבלנים / יזמים / אדריכלים / מהנדסים) – יתרון
    • יכולת עבודה מאומצת ועצמאית תחת יעדים.
    • יכולת למידה גבוהה.
    • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת, שליטה במערכת Priority- יתרון
    • משרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך
    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : מנהל/ת תחום מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    • מנהל ומוביל את תחום המוצרים (מומחה מקצועית וטכנית במגוון המוצרים והספקים של התחום, לרבות שווקים, מתחרים וחידושים).
    • עוסק באפיון, מכירה ושיווק של המוצרים השונים בתחום.
    • מנהל מלאי ורכש, אחראי על ניהול הקשר מול הספק בחו"ל ובקביעת האסטרטגיה המסחרית של התחום בשוק בו הוא פועל.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי / הנדסאי.
    • ניסיון קודם בתפקידי מכירות: דגש על מכירה מתמשכת כגון ניהול פרויקטים / ניהול תיק לקוחות.
    • ניסיון קודם בניהול תחום / מוצר.
    • ידע וניסיון במוצרים טכניים -יתרון.
    • כישורים קריטיים לתפקיד: יכולת מכירתית ברמה מעולה, יכולת עבודה בצוות ובממשקים מורכבים, יכולת למידה, שירותיות, מכוון משימות ותוצאות.
    • אנגלית ברמה גבוהה – שיחות עם ספקי חו"ל והתכתבות במייל.
    • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת.
    • שליטה במערכת priority- יתרון.
    • משרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך.

     

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    הגש מועמדות למשרה

לעבוד בקבוצת קשטן

חברת קשטן נוסדה ב 1932 והיא מהחברות מהותיקות בארץ.
קבוצת קשטן מייצגת בלעדית בארץ חלק מהחברות המובילות בעולם בתחום החשמל התאורה.
קבוצת קשטן מונה כיום למעלה מ 100 עובדים ומנהלים, בתחומי עיסוק שונים ומגוונים.
אנחנו מעסיקים עובדים בתחומי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, ניהול מוצר, תחומים ופרויקטים, אדמיניסטרציה, שירות לקוחות, יבוא, וכספים.
לאור התפתחות החברה בשנים האחרונות, קבוצת קשטן צמחה באופן משמעותי במספר העובדים, אולם נשארה חברה עם אופי משפחתי וחם.
אנו גאים להיות מעסיקים של האנשים המקצוענים והמצויינים שיש כיום בענף החשמל, התאורה והבית החכם בשוק תחרותי, משתנה ומאתגר.
נשמח להכיר גם אתכם, אתם מוזמנים להגיש מועמדותכם למשרות הפנויות, או לשלוח קורות חיים למאגר שלנו.

הצמיחה המהירה של החברה, לצד השינויים המהירים של השוק, מעמידה בפני האנשים שלנו אתגרים רבים. אנחנו בקשטן רואים באנשים את הנכס המרכזי ביותר של החברה, לצד המוצרים והשירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. אנחנו שואפים להעסיק את האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, לחברה, ללקוחות שלנו ולכן בתקופה הראשונה לעבודה, אנחנו משקיעים בתקופת ההכשרה של העובדים שלנו. לכל עובד מוצמד עובד חונך / מנהל חונך האמונים על הקניית התכנים המקצועיים, שיטות ותהליכי העבודה בחברה. ההכשרה כוללת גם מפגשי הכרות עם כל הממשקים הפנימיים בחברה והסמכות שונות על מערכות המידע איתן אנו עובדים. נשמח להכיר ולהציע לכם מגוון תפקידים בחברה מובילה ואיכותית….

איך מתבצע תהליך הגיוס?

אנחנו משתמשים בערוצי גיוס שונים כדי להבטיח שנוכל לפנות למועמדים המתאימים ביותר. אנו מאתרים מועמדים תוך פרסום מודעות דרושים ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט, לעיתים אנו פונים לספקי כח אדם וחברות השמה, אנו מפרסמים בין העובדים את המשרות הפנויות ומפעילים את שיטת "חבר מביא חבר", וכמובן מקדמים או מניידים עובדים ומנהלים בתוך החברה.

כעיקרון, תהליך הגיוס מונה מספר שלבים, אשר בדרך כלל יחזרו על עצמם. בתפקידים מסויימים, אנחנו בוחרים להוסיף עוד שלבים לתהליך הגיוס על פי הצורך:

  •  סינון קורות חיים שהתקבלו במאגר / מערוצי הגיוס
  • ראיון טלפוני לבדיקת התאמה ראשונית
  • ראיון אישי פרונטלי במשרדי החברה עם מנהלת משאבי אנוש ומנהל מגייס (מנהל ישיר)
  • לרוב יתקיים ראיון נוסף עם אחד מחברי ההנהלה

במידה ותמצאו מתאימים, נשמח לצרף אתכם למשפחת קשטן.

אנחנו מחפשים אנשים מקצוענים בתחומם, אנשים בעלי מאור פנים ומוטיבציה גבוהה שיצטרפו אלינו להוביל את השוק.