משרות פנויות

שלח קו”ח למאגר שלנו
  • משרה : מנהל/ת תחום מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    • מנהל ומוביל את תחום המוצרים (מומחה מקצועית וטכנית במגוון המוצרים והספקים של התחום, לרבות שווקים, מתחרים וחידושים).
    • עוסק באפיון, מכירה ושיווק של המוצרים השונים בתחום.
    • מנהל מלאי ורכש, אחראי על ניהול הקשר מול הספק בחו"ל ובקביעת האסטרטגיה המסחרית של התחום בשוק בו הוא פועל.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי / הנדסאי.
    • ניסיון קודם בתפקידי מכירות: דגש על מכירה מתמשכת כגון ניהול פרויקטים / ניהול תיק לקוחות.
    • ניסיון קודם בניהול תחום / מוצר.
    • ידע וניסיון במוצרים טכניים -יתרון.
    • כישורים קריטיים לתפקיד: יכולת מכירתית ברמה מעולה, יכולת עבודה בצוות ובממשקים מורכבים, יכולת למידה, שירותיות, מכוון משימות ותוצאות.
    • אנגלית ברמה גבוהה – שיחות עם ספקי חו"ל והתכתבות במייל.
    • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת.
    • שליטה במערכת priority- יתרון.
    • משרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך.

     

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : טכנאי/ת בית חכם מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    • התקנה ותכנות של מערכות חשמל חכם בפרוייקטים ובבתים פרטיים.
    • מתן שירות: יעוץ ותמיכה טכנית בשטח – אצל לקוחותינו ברחבי הארץ.

    דרישות תפקיד:

    • הסמכה בחשמל – רישיון חשמלאי עוזר או חשמלאי מעשי.
    • ניסיון כטכנאי או כמתקין של מערכות מתח נמוך /  מערכות פיקוד שליטה ובקרה לבתים חכמים / שדרוג מערכות, יעוץ ותמיכה טכנית.
    • שעות העבודה מוגדרות בין  8-17, יתכנו שעות נוספות או עבודה בשעות לא שגרתיות. רישיון נהיגה ב' חובה (התפקיד כולל רכב צמוד).
    • נכונות לעבודה בגובה (הסמכה באחריות החברה).
    • מגורים באזור המרכז והשפלה בלבד.
    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : מחסנאי/ת מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    ביצוע עבודות המחסן, כחלק מצוות של כ-20 עובדים, בכפוף למנהל התפעול.

    התפקיד כולל:

    • טיפול בקבלת וסידור סחורה- קליטת החזרות, איתור וסידור סחורה על המדפים, פריקת משלוחים מהארץ ומחו"ל, קבלת סחורה מספקים.
    • הכנת הזמנות- העמסת סחורה ללקוחות, חיתוך כבלים לפי הזמנות, בקרה להזמנות מוכנות, ליקוט.
    •  טיפול בלקוח- טיפול לקוחות בדלפק (חיצוני ופנימי), קליטת החזרות.

    דרישות התפקיד:

    • ניסיון בעבודה במחסן מאותר – חובה
    • רישיון מלגזה –יתרון משמעותי
    • דייקנות בביצוע, מסודר ומאורגן, מאור פנים, אופטימיות, ומוטיבציה גבוהה- חובה!!
    • אפשרות לעבוד במשרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע, שעות נוספות במידת הצורך.
    • מגורים באזור המרכז והשפלה בלבד.
    • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
    הגש מועמדות למשרה
  • משרה : איש מכירות שטח – למגזר ערבי ושטחי יו"ש מיקום: משרד ראשי, צריפין

    תיאור התפקיד:

    ניהול תיק לקוחות תוך שמירה על קשר ישיר ואישי. טיפול בלקוח בכל תהליך המכירה.

    דרישות התפקיד:

    • חובה ניסיון כאיש מכירות כשנתיים שלוש.
    • ניסיון בתהליכי מכירה מתמשכים כמו ניהול פרויקטים / ניהול תיק לקוחות.
    • ניסיון בעבודה מול לקוחות מתחום הבניה (מהנדסים קבלנים / יזמים / אדריכלים)
    • יתרון להכרות עם לקוחות מפתח בשטחי יו"ש בתחומי ההנדסה / בניין / חשמל.
    • יכולת עבודה מאומצת ועצמאית תחת יעדים.
    • יכולת למידה גבוהה.
    • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת, שליטה במערכת "פריוריטי"- יתרון
    • איש המכירות לא יועסק ע"י החברה, אלא יעבוד כקבלן נותן שירות ולכן צריך להיות בעל תיק ברשויות המס ומע"מ.

    שכר: יהיה מורכב מבסיס, תמריצים בהתאם לתוכנית מכירה ויעדים. ניתן לקבל רכב מהחברה, או לחילופין לקבל הוצאות על רכב פרטי.

    הגש מועמדות למשרה