שקעים מעוצבים ביטיצינו

במרחק של לחיצה אחת – מפסקים מעוצבים

לא סתם נהוג להגיד כי היופי נמצא בפרטים הקטנים .

אם החלטתם לעצב את הדירה, העסק, המשרד או כל חלל אחר, המלצתנו היא לשים דגש ותשומת לב לא רק לריצוף, לקירות ולדלתות אלא גם למפסקים, שמהווים חלק בלתי נפרד מהקירות של אותו חלל . חללים בהם ניתן ליראות מפסקים מעוצבים מעידים על תפיסה עיצובית מתקדמת, שנותנת כבוד גם לפרטים הקטנים . אם בעבר הבחירה שלנו בעולם המפסקים הייתה בין מפסק לבן למפסק קרם במקרה הטוב, הרי שהיום בעולם המפסקים המעוצבים ניתן למצוא שפע של דוגמאות וסוגים אותם ניתן להתאים בצורה הרמונית לעיצוב הכללי בנכס שלכם.

מפסקים מעוצבים ביטיצ'ינו – אילו סוגים ניתן למצוא?

מפסקים מעוצבים ניתן להתאים לכל סוגי המבנים – לבתים פרטיים בסטנדרט גבוה, לבתי מלון, למשרדים, למתחמים ציבוריים ועוד, כשהמשותף לכל אלה הוא הרצון להרגיש טוב יותר בחלל מעוצב באופן מודרני ונעים. אך מעבר להתאמה לכל נכס, ומעבר להיותם פריטי עיצובי לכל דבר ועניין קיימים סוגי מפסקים נוספים אותם ניתן להתאים לצרכים ולמקומות ספציפיים.
חברת בטצ'ינו האיטלקית דאגה ליצור מגוון רחב של מפסקים מעוצבים במגוון צבעים, טקסטורות, חומרים וגדלים לצד שלל מפסקים פרקטיים אשר נועדו לתת פתרון ומענה עבור מקומות ספציפיים בעלי צרכים מיוחדים .
לדוגמה: מפסקים עם מסגרת אנטי-בקטריאלית אותם מומלץ להתקין במקומות בהם ישנה הקפדה גבוהה על סטריליות כגון בתי חולים, מעבדות או במקומות בהם התעבורה היא גבוהה והמפסק עלול לצבור לכלוך רב . מפסק נוסף שנחשב לייחודי ומותאם אישית הוא מפסק אנטי-ונדליזם, מפס מודרני מתכתי אשר חלק מינימלי ממנו חשוף החוצה לשמירה מיטבית של המוצר ומומלץ להתקינו במקומות ציבוריים בהם אין לנו שליטה על המפסק ועלולים לנסות לגרום לו לחבלה או נזק כגון מרכזי קניות, בתי כלא וכו .

מפסקים מעוצבים לבית חכם

אי אפשר לדבר על מפסקים מעוצבים מבלי לקשרם למערכות בית חכם .
החיבור המתבקש ביותר הוא בין מפסק מעוצב לבין מערכת חשמל חכם לקבלת חלל שהוא גם יפה ויזואלית מצד אחד וגם פרקטי יעיל ונוח לשימוש מצד שני .
אם בעבר התקנה של מערכות חשמל חכם הייתה נחשבת כמאופיינת רק לבתים פרטיים ועבור אנשים בעלי מעמד סוציו אקונומי גבוהה בלבד הרי שכיום תודות לפיתוחים טכנולוגים רבים שהמערכת עברה, ההתקנתה הפכה להיות פשוטה יעילה והרבה יותר ידידותית לקהל הרחב, וכתוצאה מכך אנו רואים את הביקוש הגובר ועולה להתקנה של מערכות כאלו במגוון רחב של חללים שונים . אנחנו יכולים להיות בטוחים כי במקום בו מותקנת מערכת חשמל חכם העיצוב יהיה בלתי מתפשר עד לרמת המפסקים.
מפסקים מעוצבים אשר מותאמים למערכות חשמל חכם יכולים להיות מפסקי טאץ' – כלומר מפסקים על צד דיגיטלי, או מפסקים בולטים שמתמזגים בצורה הרמונית עם סגנון העיצוב החלל לבחירת הלקוח .

איך נבחר מפסקים מעוצבים בצורה נכונה?

החומר – ראשית נסתכל על החומר ממנו עשוי המפסק . אם בעבר החומר השולט היה לרוב פלסטיק הרי שהיום ניתן למצוא מפסקים עשויים חומרי גלם שונים -החל ממפסקי זכוכית, ועד למפסקי עץ או מתכת .
המלצתנו היא לבחור את חומר הגלם של המפסק בהתאם לחומרי הגלם השולטים בבית, כך שבבתים מודרניים, יתאימו מפסקים עשויים זכוכית בעלי גימור מבריק או מפסקים בצבעים נועזים יותר בעלי אמירה מובהקת בצבעי טורקיז, כתום וצהוב כאשר מנגד בחללים בעלי אופי תעשייתי מפסקי מתכת יכולים לעשות את העבודה, בחללים בעלי בסגנון כפרי נתאים מפסקים עם מסגרות עץ בעלי טקסטורה מחוספסת יותר שיתאימו לאווירה החמימה .
הגודל – כן, היום ניתן גם לשלוט בגודלו של המפסק הנבחר . הגודל של המפסק הוא פרמטר שתלוי בגודל הקיר ובגודל החדר באופן כללי. מפסקים גדולים יכולים להיות פריטים דקורטיביים של ממש בתנאי שהקיר בו הם מותקנים הוא קיר גדול וגבוה. עבור חללים קטנים יותר מומלץ לבחור במפסקים מעוצבים קטנים יותר על מנת שלא ישתלטו על החלל .
הצבע – לבן, קרם, כסף, זהב, כחול מטלי ושחור הם רק חלק מהצבעים של המפסקים המעוצבים.
היום תוכלו בקלות להתאים את צבעו של המפסק לחלל הנבחר ולריהוט אותו הוא מכיל . ניגמר העידן של המפסקים הלבנים, חשקה נפשכם במפסק בצבע ורוד עדין או החלטתם להתפרע עם צבע כתום עז, תוכלו לעשות זאת בקלות ובכך לשדרג את החלל בשניות, חשוב כמובן לדעת לעשות את ההתאמה בצורה נכונה שתתאים לחלל ותדגיש את יופיו .
בחרו את צבע המפסק כך שיהיה תואם את הצבעים הדומיננטיים בחלל . לדוגמה, בחללים מודרניים ניתן לשלב מפסקים בעלי אמירה בולטת ע"י שילוב מפסקים בצבעים מיוחדים , לעומת זאת בחללים שקטנים ורגועים יותר ניתן לשלב מפסקים בעלי גוון קרם או מסגרות בעלות דוגמה עדינה ושקטה שלא תעמיס על החלל .

מפסקים מעוצבים – ביטיצ'ינו

חברת ביטיצ'ינו איטליה, נחשבת לטופ של הטופ בעולם המפסקים ובעלת מוניטין של שנים ביצירת פתרונות חשמל וטכנולוגיה מתקדמים וכמו כן פטנטים אשר ייחודיים רק לה . בזכות מחקר מעמיק בתחום החומרים, הצורה והצבע, מצליחה החברה במשך שנים להעניק מענה דקורטיבי ועדכני לכל לקוח בהתאמה אישית, לפי סגנון עיצוב ורמת החיים, עד למפסקים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר לצד מפסקים אשר נותנים מענה לצרכים מסוימים .
חברת קשטן הינה המשווקת הבלעדית של מפסקים מעוצבים של חברת ביטיצ'ינו האיטלקית בישראל .

    כתבות נוספות שיעניינו אתכם

    צרו איתנו קשר