A1מנהרות קאבר

מנהרת A1 הקו המהיר לירושלים

פרויקט בהשתתפות 'קבוצת קשטן'

3

פרויקט הענק המולטי דיציפלינרי להקמת קו הרכבת המהירה מלטרון ועד תחנת בנייני האומה בירושלים כולל עבודות כרייה ומנהור, כריית אולמות ופירים שיאפשרו הקמת תחנת רכבת תת קרקעית, בניית גשרים, הקמת מבנה עליון למסילה והנחת פסי רכבת, וכן הקמה של מערכות חשמל ומיזוג אוויר. חברת קשטן סיפקה את הציוד לשלב הקמת המבנה העליון למסילה.

הפרויקט, בהיקף של כ-750 מיליון שקלים, נפרש על פני אורך כולל של 44 קילומטרים שמתוכם 40 קילומטרים הם מנהרות ויתר המרחק מכוסה על ידי גשרים, אשר נבנו בפרויקטים נפרדים.

4

5

6

7

העושים במלאכה

ציוד חברת קשטן: כבלים חסיני אש NHXH FE180 E90  של חברת TELE-FONIKA – TF kable מפולין.

ניהול הפרויקט: סמנכ"ל אלקטרה – משה דרעי

מתכנן: מדינה – אמנון שוסטק משרד יאני חיפה.

מתכנן: אלקטרה – משרד בר עקיבא מהנדסים.

לקוח: אלקטרה M&E  + אלקטרה תשתיות.

לקוח סופי: רכבת ישראל.

פיקוח: דנה הנדסה.

    כתבות נוספות שיעניינו אתכם

    צרו איתנו קשר